პროექტი

პროექტის სახელწოდება:ინგლისური ენის ისტორია
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:მოსწავლეები ეცნობიან ინგლისის ქვეყანას, ე.წ . დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებულ სამეფოს. შეისწავლიან ინგლისური ენის წარმოშობისა და განვითარების ისტორიას.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს შესაძლებლობა ექნებათ გააცნონ დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებს ინგლისი,ეგრეთწოდებული დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებული სამეფო და ინგლისური ენის ისტორია,თუ რა განვითარების საფეხურები გამოიარა ინგლისურ ენამ.დაეხმარებიან მათ ინფორმაციის მოძიებაში.
4. პროექტის მიზნები:მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას და შეიტყობენ უფრო მეტს იმ ენის შესახებ,რომელსაც სწავლობენ
5. მონაწილეთა ასაკი:13 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:4 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებიშეიტყობენ უფრო მეტს იმ უცხო ენის სესახებ, რომელსაც სწავლობენ.გაიღრმავებენ ცოდნას და ლექსიკურ მარაგს ინგლისურ ენაში.განუვითარდებათ საუბრის,ზეპირიმეტყველების უნარ–ჩვევები,რაც დაეხმარებათ როგორც უცხო ენის ისე სხვა სასწავლო დისციპლინების შესწავლასა და განვთარებაში.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:წიგნები, ინტერნეტი, რუკა
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):ამ პროექტში ჩანს შემდეგ საგნებთან ინტეგრირება:ინგლისური,ისტორია,გეოგრაფია, რუსული და ი.ს.ტ.
მოსწავლეები  თავად მოიძიებენ  ისტორიის სახელმძღვანელოში  ან ინტერნეტის საშუალებით ინგლისის შესახებ იმფორმაციას.ასევე გეოგრაფიაშიც, გაგვაცნობენ მის მდებარეობას რუკაზე და სხვა საჭირო მასალებს. ხოლო რუსულში მოახდენენ შედარებას ისეთ სიტყვებთან, რომლებსაც ერთნაირი გამოთქმა ექნებათ  ინგლისურად და რუსულად(ტერმინოლოგია,ტექნიკური სიტყვები და სხვა.)
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:ამ ყველაფერს მოსწავლეები გადმოგვცემენ ინგლისურ ენაზე,რაც ძალიან დაეხმარებათ მათ მეტყველების უნარ–ჩვევის და ლექსიკის განვითარებაში. ეროვნული სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით,      
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მარინე წულაია
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:marikawulaia@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: marikawulaia.blogspot.com

Comments

  1. ყოჩაღ! გარგი გოგო ხარ მარი

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog